Det er dessverre fler som opplever problemer med å melde seg på til Turneringer i GolfBox
Her er svaret fra GolfBox Support:
Feil med Safari
GolfBox har fått flere henvendelser vedr feilmelding noen får i Safari. Dette er en feil i Safari etter siste oppdatering Apple har gjort. Den rammer kun enkelte brukere av Safari, og det er dessverre ikke noe som kan løses fra GolfBox sin side i første omgang. Det handler om noe som skjer i Safari i den nåværende utgave av styresystemet til Mac og iPhone. Det er rettet i en av betaversjonene av de kommende oppdateringer, så vi forventer at det skal fungere igjen når disse er rullet ut til Apple brukerne.
Ellers kan det muligens løses med disse triks – inntil videre:
- Bruk en annen nettleser, f.eks Chrome, Firefox, Edge eller annen nettleser enn Safari
- Som spiller som får dette problem i Gimmie bør man endre standard nettleser for Apper til noe annet enn Safari inntil feilen er rettet.
Det gjør man på iPhone på Innstillinger – Apper – Standardapper – velg noe annet enn Safari.
Som Admin er det anbefalt å gå til turneringsmodulen via annen nettleser enn Safari. Herfra: https://tour.golfbox.dk/login.aspx - Slette logg og nettstedsdata i Safari: på iPhone: Innstillinger – Apper – Safari – Tom logg og nettstedsdata.
- Evt kan man se noe av det Apple selv skriver her: Cannot Decode Raw Data Error On Safari (Resolved)