Grunnet dårlig værmelding og noen avmeldinger siste dag, er Caddie Pairs turneringen på Vestfold GK flyttet fra i morgen 4. juni til torsdag 11. juni. Det er god plass til påmelding av nye lag, og påmeldingen er åpen til søndag kl 18.
Værmeldingen for den 11. juni ser bra – så bare meld dere på!
Mvh Erik Ø