Da er oppsettet for Riis Bilglass Lagmesterskapet 2026 klart.
I år er det 226 lag som er påmeldt (ny rekord i år også), og det er fantastisk. I fjor deltok 208 lag.
Årets lagmesterskap arrangeres på 9 forskjellige arenaer rundt omkring i landet.
På Østlandet spilles Lagmesterskapet helgen 8-9. august, I Nord spilles det 5-6. september og i Vest spilles det 12-13. september.
Fordeling av lagene på de forskjellige arenaene finner du ved å Klikke her
Informasjon om påmelding av spillere vil bli sendt ut i siste halvdel av juni.
Er det spørsmål, ta kontakt med NSGs ansvarlig for Lagmesterskapet
Torry Kristiansen på e-post torrykristiansen@gmail.com